Grzegorz (grzegorz) wrote in bitter_onion,
Grzegorz
grzegorz
bitter_onion

«Для чого це мені потрібно»

«Знати нічого про все» — це неефективно, проте це сходинка до того, щоби дізнатися «все про щось». І біда «нашої» освіти в тому (суджу зі свого досвіду), що зосереджувалася на засипанні фактами без пояснення, що з ними робити, замість показувати, як від знань переходити до розв'язань. У загальній частині (і накиданих «для світогляду» додатках) і поготів не було жодної інтегральності, якщо не вважати нею «для фізики потрібна математика». Не було жодного реферату на тему «Для чого це мені потрібно» — самі лише «Перепиши за зразком з підручника».
(c) ukurainajin тут

...На фото пару сторінок з мого байндера французської мови.


Для мови зокрема я використовую метод Корнелла (або Корнелльський метод) ведення нотатток, який розробив в середині минулого століття Уолтер Паук – професор Корнельського університету.

Використовувати метод просто.
1) Розділіть лист на три частини. Більшу частину сторінки займуть два стовпчики різної ширини, внизу має залишитися ще одне поле (шириною близько 7 см).
2) У праву колонку записуємо основні думки з лекції, а також факти і приклади, що доповнюють ці думки. Важливо зберегти логічний зв'язок. Залишайте між логічними блоками (реченнями, формулами) трохи порожнього місця, щоб можна було щось дописати пізніше.
3) Ліву колонку заповнюємо відразу після лекції. Сюди записуємо слова і короткі фрази, що ілюструють кожну думку. Словом, все те, що ви не встигли записати під час лекції, але що залишилося в пам'яті. Сюди ж можна і потрібно вносити виниклі у вас питання.
4) Нижнє поле відводимо під головну думку заняття, лекції чи теми, над якою працювали. Визначаємо, що саме є найбільш важливим на лекції, яка мета лектора. 2-3 речення.

Корнельський метод дуже підходить саме для запам'ятовування лекцій і не зовсім підходить для практичних робот (ексесайзес англійською). ...Уклавши двогодинне заняття на одній-двох сторінках, ви зможете зафіксувати в пам'яти його зміст тому, що ви будете переформульовувати знання за допомогою тих 20 порад Возняка щодо формулювання знань, які я переклав та адаптував для вас. Саме завдяки обмеженню в 1 сторінку, ну максимум у дві.
"Зубрити" такий конспект не доведеться - достатньо просто переглянути його перед іспитом.

Не буде зайвим помітити, що метод Корнелла придбав велику популярність у США, а в ряді навчальних закладів його навіть рекомендують як обов’язковий до освоєння і використання учнями.
Це ще не все. В багатьох вишах США вимагають протягом доби після лекцій прислати маленьке ессе в стилі того метода -- "що я поняв і як я то використаю в майбутній роботі". Саме тому ще за часів життя Паук був визнаний "одним з найвпливовіших професорів у галузі освіти та навичок розвитку".

І це те, чого не було в грьобаному совку -- вміння формулювати і висловлювати думку "навіщо це". Нема й зараз -- запитаєш у зєлєбобіка "ну й шо?" а воно мукає, шо те теля. Я б ото ввів обов'язковим правилом в освіті у нас.


Ну й ритуально відосик англійською мовою. Про ту систему доктора Паука, метод Корнелла.

https://www.youtube.com/watch?v=WtW9IyE04OQ

Спробуйте самі, це неймовірно еффективно! Звикнути до метода можна за тиждень. У мене під час цейтноту пішло саме стільки часу.До того ж я вам розповів усе що треба, а тоді я доходив до того розпитуванням одногрупників, а вони дивились на мене, як на ідіота :)

Tags: 40+, навчання, освіта
Subscribe

  • Шевченка Запоріжжю!

    За посиланням петиція за спорудження пам'ятника Тарасові Григоровичу Шевченку у місті Запоріжжі. 9 березня 2021 року Україна святкувала 207-у…

  • Про комбата Насiння

    Вот читаю я новости про комбата Насiння, и в такую тоску меня это вгоняет… Сам по себе кейс - феерический. Просто бриллиантовая искристость.…

  • IT-гиганты и капитализм

    Источник American Thinker Copyright © 2018 PiM, LLC. Перепечатывается с разрешения ИА «Петр и Мазепа». Онигинал статьи…

promo bitter_onion march 15, 2021 17:32 15
Buy for 50 tokens
Все слышали такую сказку, что якобы украинцы, белорусы и русские – это братский единокровный народ, который происходит якобы от триединой древнерусской народности. Ученые открыли страшную тайну – мы не братья. Праславянский этнос, конечно, существовал где-то со II тысячелетия до нашей эры, из…
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments