Grzegorz (grzegorz) wrote in bitter_onion,
Grzegorz
grzegorz
bitter_onion

Дубілет визнав існування коефіцієнта 0,888 у своєму «переписі»

На продовження "Про діжіталізаторів", де я писав, що тупий уєбан Дубілет дупля зеленого не має в тому, куди лізе. Як і вся та зелебобня en masse.
Тоді, як казав син, пару зебілів кричали "ви всьо врьотє", але правда виплила... Хоча то було зрозуміло навіть пересічній людині з IQ трошки більшим за розмір мешт.

Дубілет визнав існування коефіцієнта 0,888 у своєму «переписі»


mМіністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет відреагував на критику урядового дослідження щодо оцінки населення України. Проте у поясненні він таки визнав, що інформація щодо груп за статтю та віком підганялися до цифри загальної кількості українців за коефіцієнтом 0,888.

Нагадаємо, дослідження уряду критикував Український центр суспільних даних (УЦСД) через ймовірну фальсифікацію даних. Зокрема, виконавчого директора УЦСД Андрія Горбаля здивувало, що дані від міністерського дослідження точно корелювали з даними Держстату за групами статі та віку. Детальніше про це читайте у тексті «”Перепис населення Дубілета”: чому дослідження називають маніпуляцією та чи потрібен справжній перепис».

Але цифри Держстату показують інформацію з урахуванням окупованих територій Донбасу. А дані дослідження під головуванням Дмитра Дубілета мають показувати кількість населення без територій ОРДЛО. Проте виходить, що для отримання других даних достатньо лише перемножити перші на 0,888 (чи 0,889). «Така оцінка є дуже грубою і передбачає безліч припущень», — критикував такий підхід Кирило Захаров, консультант аналітичного відділу Promedia Consulting.

6 лютого Дмитро Дубілет та інші дослідники організували брифінг, на якому мали пояснити, як все ж таки вони проводили своє дослідження. MediaSapiens раніше писав, що детальний опис методології обіцяють оприлюднити чомусь лише наприкінці квітня.

https://www.youtube.com/watch?v=ATzfEJYhNOQ


Пан Дубілет зазначив, що вони «не просто взяли інформацію Держстату і перемножили її», а провели ґрунтовне дослідження, щоб дані Держстату перевірити. Для цього вони побудували свій графік розподілу українців за статтю та віком. Цей графік будувався на даних Державної податкової служби та Мін’юсту. Виявилося, що їхній графік та графік Держстату майже ідентичні. Так вони переконалися, що даним Держстату можна довіряти.

В дослідників була цифра загальної кількості населення в Україні, яку вони отримали, використовуючи три методи (дивіться тут, які), — 37 мільйонів 289 тисяч осіб.

«Якщо ви розділите оцінку населення України, яку ми отримали, на дані Держстату, то отримаєте 0,888. Цей коефіцієнт вийшов у кожній статево-віковій групі. Але ми провели масштабне дослідження, щоб зрозуміти, наскільки ця демографічна піраміда [Держстату] є коректною. Ми впевнилися в тому, що вона коректна. Тому ми змогли використати цю піраміду, щоб зробити розбивку по статі і віку», — казав пан Дубілет.


Тобто дані Держстату щодо груп українців за статтю та віком (статево-вікова структура), по суті, підігнали під отриману впродовж дослідження загальну кількість населення. Андрій Горбаль саме це й підозрював, коли критикував дані від уряду.

Пан Горбаль прокоментував MediaSapiens пояснення міністра так: «Вони чомусь вирішили, що можна сказати, скільки людей у статево-вікових групах на неокупованій території України просто помноживши ці дані на коефіційєнт 0,888. Тобто вони взяли статево-вікову структуру Держстату і підігнали її, щоб загальна кількість збігалася з оцінкою кількості наявного населення. Проте це абсолютно не значить, що реальна статево-вікова структура в Україні саме така».



ll

Дубілет визнав існування коефіцієнта 0,888 у своєму «переписі»
«Перепис населення Дубілета»: чому дослідження називають маніпуляцією та чи потрібен справжній перепис


Tags: Зеленский/Слуга Народа, Україна, виздобули, дебилы блядь..., статистика
Subscribe

promo bitter_onion март 15, 17:32 15
Buy for 50 tokens
Все слышали такую сказку, что якобы украинцы, белорусы и русские – это братский единокровный народ, который происходит якобы от триединой древнерусской народности. Ученые открыли страшную тайну – мы не братья. Праславянский этнос, конечно, существовал где-то со II тысячелетия до нашей эры, из…
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments