stefan_blog (stefan_blog) wrote in bitter_onion,
stefan_blog
stefan_blog
bitter_onion

Остання частина пісенного накладу до Гелсингу, кіновідеосинхронії сцен Sucker Punch та переклад Гаги

У попередніх серіях:


  1. перша частина, I-IV

  2. VI епізод з перекладом відсебятиною Крімсонюків, Радіоголови, Депешів, Тірс фор Фірс.

  3. V-VIII з перекладами пісень й картинками манги

Що мені подобається в музиці 70-их, так це певне космічне звучання по традиції науково-фантастичного жанру конспірології, як то прийнято щодо сірих, тарілок, щільностей (вимірів) та підземних нацистських баз за полярним кругом. Традиція такого світосприймання взята до уваги до Скрипки накладання, а ще Йурі Клоць у коментарі отут: https://bitter-onion.livejournal.com/2678888.html

HellsingSupplementary: Dawn

Невеличкий вiдступ у давню icторiю пiд музу Прокоф'єву, а також трiшки "Айрон скай", й "Периметру" iгросаундтрек вiд KD-lab (послухати ïxнi ж yкінці "Вангери"), на календарi Польша, 1944 рiк, Вольтер Кум Дольнез вирушає з лiтака в безпарашутний полiт. Iз гробом й нитками, славнозвicно-смертельними, друже Алукард тут трохи не при тямi  -або знущається. Уперше Гельсинг Майора, Дока, Капiтана, Рiп Ван Вiнкль й Зоряну спостерiг.

Якщо не проти, повернемось взад на пару епiзодiв. Так би мовити, поперло на деталей дорозбор.
Про перебіг минулих епізодів коротко можна дізнатися на дискотечну "Тисячу ночей"


VII.

Коротко про цей епізод:

По стрілкотні маємо Stg-44 проти калашів і Enfield SA80, але червоно-чорні шеврони програють ближній бій, в який ікласті мерці радо лізуть до горла. Вся надія була на вогнянну завісу: міни+агс, артилерія рукою серас здалеку буде діставати. Прорвано периметр перешкодами в психоетері, "дикі качури" забарикадувалися й чекали доки полісменша громитиме гарматами схожими на ГШ-30-1 супостатів з тилів та флангів.

Проте, сектор за сектором - живі тільки командири й особовий склад в конференц-залі,такий звіздос бояки пригадують хіба що в Уганді. "подивись....хіба навколо не горять маяки",- вже вибухом з-за рогу наступальної M-24 одного позбавило зору, а коли думали що фауспатрони в противника вичерпалися - саме прилетіло рознести на скалки барикаду, і снаряд на добивання лишився, якби не прилетіло гранатометнику в черепушку через проколупану стіну авіапушкою.



Кліпвідступ: творчість Жадана і собак з обіграванням теми ку-клукс-клану, чарівників,кошерної мафії, хокеїстів та фурі-парті. Звукозамінено на музичку приколу "Shoot russian unicorn" https://stepnornitopter.livejournal.com/video/album/1778/?mode=view&id=2102


VIII

Захопившись ідеями католицької цивілізації, практикуючи святу регенерацію, з метою ліквідації головного прирученого протестантською церквою вампіра, паладін 13-ого Відділу Ватикану Андерсен увіткнув в себе реліквію - Цвях зі Святого Розп'яття, роздобутого Рівноапостольною Оленою, чим перетворив себе на теренового монстра, Оруду Божого Замислу зі швидкісною реакцією, пірокінетичною здатністю спалювати легіони нечисті та рівня героїв легенд міфоепічною якістю до відновлення прострелених кінцівок, включно зі знесеною головою навіть.


Приперши цiлий гроб родноï землi, останні печаті знявши, Алукард повиганяв на окупантські легіони душ потік, за що лишився сам-однісінький у "замку"(так і сказано в аніме, недарма втулив музичні відсилки до Гіроз Третіх: https://www.facebook.com/stefan.khrabrov/videos/819235328130130/?t=566 )

IX


Цей епізод доступлений з субтитрами українською мовою на ютубі, навіть в хорошій якості звуку, осьо https://youtu.be/3EAIz50pJ2c
Отже,
"He здамся без бою",- втраченi фронти й падає блiмп, кермуючий Деус Екс Махiни розганяє панiку у вiдпoвiдь на пропозицiю воювати трубами й гранатами. Розстрiляний як дизертира. "Вiнками, iз неба, на нас вниз падав сніг ...",- головний герой згадує свою юнiсть у турецькому полонi, боï зрiлостi й релігі
йний фанатизм максимальних пожертв. Зi кимарення прокидають крики Серас, що втримує занесений Андерсенiв меч понад серцем вампipa, якого тим часом вже розітнуло до половини.

"Ми не хочемо більше ділити на два...",- граф рве чудопороджене терновиння, нижнім фоном у кліпі музиканти ламають диски та продираються крізь шланги-дротовиння.
"Більше для нас!". Знову "шукав свій дім", Алукард скорбить, разом з вихованцями сиротинцю-асасиницями, за найкращим своїм супротивником. Амінь.
- Амінь,-виходить Зрадник, вдовженими нитками будівлі зрізає й і багатоповерхівки валить. Навколо поля бою попалені будинки всі перехилило. "Моя весна",- монашка-кіллерша хапається дістати мечем незворушнього повампірченного Сміттяря. Але він дістав її сам, катана тріскаэться, відпадають пальці. Подруга Хайнкельша кричить,- її рота Перевертень простріляэ, навіть не обертаючись. Кидає індивідуальний перев'язувальний набір і по будинках вдаль ускакує.




"Другом твоїм, ну і нехай",- опускається Летючий корабель, щось схоже на колону Нельсона збиває. Майор запрошує дівчат на останній герць, Алукард з колишнім другом прощається, котодемон Шрьодінгер краль привітав, пострілом вкотре мізків позбавляється. Приліта колонія летючих мишей, нитками Янгола Смерті викашується. Не доходить до лиця друга графова рука,теж в шмаття, захоплена нога, житловий фонд доруйновується тяганням по ньому Дракули. З обломків постає пес Баскірвіль-теж надвоє його розщепило. З нутра постає гламурний прапорщик, схаваний ще в другій серії (нагадування: https://www.facebook.com/stepan.khrabrov/videos/1188695547892759/?t=309 ), його разом з собацюрою Дворецький застосовує як ляльку на дротах, затягнувши підшкірно дротовиння. "Собою зашити...без жодного шва!",-співає "Модель" Вакарчука.
Коли Алукарду вкотре втрачати руку набридає, прапорщика вцілілим пістолетом достріляє, нарешті, Дворецький зовсім нитками друга опановав, тягне залізну патику, і за всіма правилами серце простромля. "Мила моя, вставай!" Бо вже сам валиться з ніг, Доків експеримент вилазить боком, Волтер на ходу зкинув 40 літ, і вже пацану по морді прилітає від Алукарда. Виявилось, простромляв личину на прапорщику, сам Алукард тим часом дівкою [тисячу] дев'ятсот сорок четвертого перекидається. "Дівчина із іншого життя...",- Святослав співає. Титри. Показано усіх героїнь, які на протязі восьми серій воювали.

Коротко про те, що буде далi - потирений й переозвучений клiп "Майже Весною": https://www.youtube.com/watch?v=_BXMKRkBU7k

D96mm5QXYAYNkqt.jpgD96mm5QXYAYNkqt.jpgHellsing_OVA_9_limit.jpg
Hellsing_OVA_9_limit.jpgD96mm5QXYAYNkqt.jpgHellsing_OVA_9_limit.jpg
hellsing3va4.jpgD96mm5QXYAYNkqt.jpg

Х. Як видно з останнього акту цеї серії - костюм Серас не мiняла 30 рокiв, бо навiщо, якщо вона повносправна нечисть й багато вiдношень до ïï зoвнiшнього виду насправдi iлюзорно, як казав панотець Андерсен у VIII - насправдi вона вже адське созданiє, з яким не так просто справитись, хоча й слабiше мiфовipнякового вовкулаки, який обертаючись туманом й вовком - здатен гострим тiням вампipки протистоять, й швидко вiдновлювати наскрiзнi дipки, що його Пiп з Серас зупинили лиш взаєморознiсши дракулінські й вовкулачі кiнцiвки, iклами вчепившись за ногу - й дославши срiбний трофейний зуб в нутро верфольфа, живучого за iншими фiзичними законами, палахкотячого синiм полум'ям, як всi елiтнi чiпованi кадри Майоровi.




Збувається півсотлітній Майорів задум, під час оновлення "боєприпасу душ" демонокотик приєднується до сутності Дракули, серед кількох мільйонів поглинутих лондонців й вторженців його особистість більше себе не розрізняє,стихає церковними співами динамічна сталкерська музичка, майор запрошує дівчат виставу закривати.



"Стріляяяй!" Сиплеться кришталями захисне скло, продавлене калібром вісімдесят-вісьмарки, Майора ранено, виявляється кіборгόм, дуель під "Останній танець" всі крапки розставить. З радістю прийнявши кулю в лоб, самому вперше в житті у ціль потрапивши, вибивши Інтегрі око, Майор спокійно функціонування позбавився, радий що це, либонь, була війна що надо. Інтегра не згодна, бо воювало чудовисько під виглядом людини, а отже, така благородність не прийнятна, хоч скільки Майор підкреслював що він людина з умом та серцем,а отже, здатен Алукардову поразку прийняти. Проходить тридцять років, звітності так-сяк фальсифіковані, підраховані втрати, лунає саундтрек Гаги, в цьому місці у мене асоціації на стерильне по-лікарняному майбуття,що після всіх особистих воєн настало. Відтак, у титрах трек Гаги, на який 10-13 жовтня кліп зніманий, моя особиста асоціація з кінцем "людського життя" усього, і переходом в пошук застосування набутого шо-попало-знання про приколи дійсності, хай би у вигляді часонакладення на аніме безмонтажного. По правилам собі жанру накладення, що помітив у квітні 2014, здавалось би, що тут такого, просто грають треки під ютубівський відеоряд?А можна глянути на сцени з накладенням з фільму року одинадцятного: [про психів]

Sucker Punch. Фільмовідступ: ой ура-ура-ура, спричинался біда, де не мала я!(дєвки не знайшов, до вдови пішов.


зомбі-кайзерівці

Роботи

Орки

та Мушечки

Переклад пісні "Меррі зе найт", отуто накладеної:
Я поженюся з ніччю.
Не згорнуся в клубочок в запічку,
Я королівна-воїтель,
Живу пристрасно цьогонічно,
Я побрамся з тінявою,
Буду любитися з жестявою,
Я солдат своїй пустопорожерсти.
Я переможниця.
Я збираюся побратися з ніччю. (х3)

ПРИСПIВ
Я поберусь! Із ніччю!
Не буду волати більше знічів'я
Я поберусь! Із ніччю.
Не лишу нічо на цих вулицях недослідженим!

Нічого не краще ніж забрати мене в тебе подальше,
Нью-Йорк не просто загар який ніколи не втратиш,
Любов це нове джинсове або чорне,
Остови стволів - це наші весільні дзвони в атиці [/на горищі]

Заправляй наше авто, залізай на Ель Каміно капот,
Не буду дірявити дірки в сидіннях каблуками,
Бо це там де в нас любов!
Давай збирайсь та їздуй!
Заводь тачку та й валимо!

ПРИСПIВ
Я поберусь! Із ніччю!
Не буду волати більше знічів'я
Я поберусь! Із ніччю.
Не лишу нічо на цих вулицях недослідженим!

Ма-ма-ма-маю женитися,
Ма-ма-ма-маю женитися, з ніччю.
Ох, ма-ма-ма-маю женитися,
Ма-ма-ма-маю женитися, з ніччю.

Гайда! Гайда!
Із ніччю, із ніччю, із ніччю, із ніччю...
Subscribe

Buy for 50 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments