insani_hatter (insani_hatter) wrote in bitter_onion,
insani_hatter
insani_hatter
bitter_onion

Хроники зеленой зрады

На админграницах с аннексированным Россией Крымом запустят легальные пассажирские перевозки — Криклий

– Мої кримські колеги цікавилися, чи з’являться біля КПВВ на адмінмежі з Кримом автостанції і чи стануть можливими легальні перевезення пасажирів до і з адмінмежі з Кримом?

– КПВВ – звісно, що ми будуємо. Наразі через певні проблеми нам передали це будівництво і замовником стала «Укрзалізниця». Вони зараз займаються цим проектом. Я думаю, що вчасно, як було поставлено президентом завдання, це все збудується – КПВВ «Чонгар» та «Каланчак». Сервісна частина там також буде збудована. І будуть відповідні станції. Ну, а конкурси на перевізників буде проводити місцева влада за нашою участю.

– Тобто офіційні перевізники плануються, так?

– Обов’язково.


– Я хотіла запитати чи плануєте ви відновлювати авіаперевезення? Бо я багато бачила, у мережі «Фейсбук» люди кажуть, що ми годуємо «Белавіа», переповнені літаки – всі летять через Мінськ до Москви. Наскільки це потрібно? З політичної точки зору і з інфраструктурної.

Тут ви дуже правильно розділили це питання на дві складові – політика і економіка. Якщо говорити політично, то, зрозуміло, якщо ми відкриваємо авіапростір, навіть якщо ми окремо виділяємо цю ділянку (на сході, де був інцидент МН17, авіакатастрофа, там літати просто небезпечно), то певним чином буде не дуже правильний сигнал. Виходить, що у нас з Росією покращуються стосунки? Тоді може з’явитися логічне питання: а чи взагалі ця країна – агресор?

З іншого боку, у нас є транзитні перевезення залізничним транспортом (з Росією – ред.). Якщо ми усюди поблокуємося, то, крім того, що ми просто будемо мати неймовірні економічні втрати і фактично станемо зачиненою економікою, нам це нічого не дасть. А для того, щоб мати певні позиції і перемовні, і давати відсіч, і боронити наш кордон, нам потрібне фінансування. Це теж недешево. Воно теж саме по собі не буде фінансуватися.

Тут плавно переходимо до питань економіки. Звісно, що економічно найбільше виграють через це білоруси. Тому що будь-які наші обмежені транзити – всі йдуть через Білорусь. Все це виграє економіка Білорусі. Тобто фактично, завдаючи начебто шкоди їм, завдаємо шкоду собі економічну.


– То що переважатиме: політика чи економіка в даному випадку?

Я не готовий брати на себе політичну відповідальність і ухвалювати якесь рішення самостійно. Точно треба це питання порушувати, треба його вирішувати. Я вважаю, що необхідно врахувати всі ризики, які ми понесемо у разі відкриття авіапростору, чи не погіршить ця ситуація наші стосунки і перемовну позицію у «нормандському форматі», наприклад.

Отсюда: https://www.radiosvoboda.org/a/30187713.html
Subscribe

promo bitter_onion march 15, 17:32 15
Buy for 50 tokens
Все слышали такую сказку, что якобы украинцы, белорусы и русские – это братский единокровный народ, который происходит якобы от триединой древнерусской народности. Ученые открыли страшную тайну – мы не братья. Праславянский этнос, конечно, существовал где-то со II тысячелетия до нашей эры, из…
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 5 comments