
Свого часу соціальна мережа заплатила Associated Press і Snopes для боротьби з "кризою дезінформації".
Але наразі обидві фірми підтвердили, що більше не перевіряють статті. AP сказав BBC це у "поточних бесідах" про роботу у майбутньому.
"Відкритий діалог"
Представник AP заявив BBC: "AP постійно оцінює, як краще розгортати факт-чекінг, і це включає в себе поточні бесіди з Facebook про можливості зробити важливу перевірку фактів".
Компінія Snopes заявила, що потрібно "визначити з упевненістю, що наші зусилля, спрямовані на допомогу будь-якій конкретній платформі, є чистим позитивним для нашого інтернет-спільноти, публікацій і співробітників". Засновник Snopes Девід Міккельсон і керівник відділу Vinny Green повідомив у своєму блозі, що фірма не виключає можливості роботи з Facebook у майбутньому.
Стан на зараз
Наприкінці минулого року Guardian опублікував звіт, в якому заявив що фірми з перевірки фактів були розчаровані відсутністю прозорості у Facebook.
У статті йдеться про те, що колишній головний редактор Snopes Брук Бінковскі сказав: «Вони в основному використали нас для кризового PR. Вони нічого серйозно не приймають. Вони більше зацікавлені в тому, щоб вони виглядали добре і передавали гроші… Вони, очевидно, не піклуються про це».
Додатково:
Восени минулого року головний операційний директор соціальної мережі Facebook Шеріл Сендберг заявила, що соціальна мережа повільно відреагувала на втручання у вибори США. Про це вона заявила під час виступу на слуханнях у сенатському комітеті з розвідки США, - інформував Reuters.
Пізніше в найбільшій соціальній мережі повідомили про блокування аж 115 (115, Карл!) акаунтів, більшість яких зареєстрована в Instagram, – через намагання вплинути на результати проміжних виборів до Конгресу Сполучених Штатів Америки, повідомив DW. Майже всі ці сторінки велись французькою або російською мовами, тоді як акаунти на Instagram здебільшого англійською, зазначено у повідомленні.

Community Info